مجموعه هاي مديريت صادرات، پيش نياز توسعه صادرات جنوب

به گزارش سایت جیرفت من: فروش و تامين، دو نقطه مكمل همديگرند، در واقع اگر فروش مديريت شده و حرفه اي نباشد، تامين و توليد خوب و بموقع صورت نپذيرد، نظم بازار فروش را بهم ميزند.

مديريت اين زنجيره مستلزم يكپارچگي و نظارت حرفه اي است، مجموعه هاي مديريت صادرات با ورود افراد با تجربه و متخصص در حوزه بازرگاني ميتواند راهگشايي براي توسعه صادرات باشد.

در اين ميان كنسرسيوم هاي تامين براي هر نوع محصول ميتواند زيرمجموعه ي خوبي براي پيشبرد اهداف اين مجموعه ها باشد و براحتي بخش واسطه گري را مديريت و افت ناگهاني قيمت هارا كنترل كند و توليد بر اساس تقاضاي بازار صورت و مقوله اصلاح الگوي كشت نيز سامان پذيرد.

در جنوب استان اين نيازسنجي ها صورت گرفته و پيشنهادات كليدي در اين خصوص ارايه گرديده كه قطعاً همراهي دستگاه هاي اجرايي در كنار بخش خصوصي كمك بزرگي به شكلگيري و توسعه آن ميكند.

لذا با توجه به بالا رفتن سطح رقابت در حوزه بازرگاني، ميطلبد هر چه زودتر ، پيش نيازهاي اساسي در بخش صادرات محيا گردد.

از آنجايي كه دغدغه ي اين روزها ايجاد اشتغال و رونق كسب و كارها هست، با ايجاد مجموعه هاي مديريت صادرات كارگاه هاي بسته بندي هم رونق ميگيرد و اين يعني اشتغال بر اساس پتانسيل هاي منطقه اي

علي محبان
مدير اجرايي اتاق بازرگاني در جنوب كرمان خرداد ٩٩

انتهای پیام۱۰۰۱* http://jiroftman.ir/?p=1855

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =