به گزارش خبرنگار «جیرفت من» بمناسبت هفته دفاع مقدس، موسی سلیمانی مسئول کانون بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با همراهی کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و مسئول حوزه بسیج رومرز با خانواده شهیدان دادمراد امیری، غلامعباس سیفی، غلامرضا  زیرکی کمالی و ناصر شهدادنژاد دیدار و گفتگو کردند.

مسئول کانون بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در دیدار با خانواده شهدا بیان کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشند و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

گفتنی است در این دیدار ها با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه و بسته‌ های تبرکی حرم امام رضا (ع) از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل شد و در این دیدار ها مقرر گردید مسائل بهداشتی و درمانی این خانواده شهدا والامقام از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پیگیری شود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + ده =