به گزارش سرویس اجتماعی جیرفت من به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: دومین جشن سینمای مهر جنوب کرمان ۹ مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در سالن مداحی پور این اداره کل در جیرفت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در جشن سینمای مهر جنوب کرمان قرار است از مستندسازان و فیلم سازان فیلم کوتاه که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در مرحله داوری اثر آنها به عنوان اثر برتر انتخاب شده، تجلیل شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: داوران جشن مهر سینمای ایران در بخش‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و دستاوردهای فنی، هنری و پژوهش سینمایی و در قالب داستانی، مستند و انیمیشن به صورت فیلم بلند و کوتاه بهترین‌ها را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه یک کارگاه‌ تخصصی برای هنرمندان جنوب نیز در بخش جنبی این جشن برگزار می‌شود ادامه داد: در راستای برنامه های جنبی جشن از آموزشگاه آزاد سینمایی آرمین جیرفت بازدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: ویژه‌برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه خبری، جشن مهر سینما در برخی از استان های کشور طی مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهار =