جانشین بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: شعار مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی، مولود ۱۶ آذر ۱۳۳۲ هست و بزرگترین شعار مرگ بر آمریکا، کار کردن مسئولان برای مردم است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» صبح امروز محسن عسکرزاده در جشن روز دانشجو در تالار فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: مهمترین وظیفه حضرت زهرا (س) حفظ جبهه حق هست و جبهه حق همان امامت است تا با واسطه امامت و ولایت در جامعه انحراف شکل نگیرد.

جانشین بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: حضرت زهرا (س) با خطبه و مراجعه به مهاجر و انصار، جهاد تبیین داشتند و امروزه رسالت تبیین، مهم‌ترین وظیفه جنبش دانشجویی است.

عسکرزاده در خصوص نامگذاری ۱۶ آذر به نام روز دانشجو، بیان کرد: دانشجویان به حضور نیکسون در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ اعتراض کردند و با حضور گارد شاهنشاهی در دانشگاه تهران، سه نفر از دانشجویان شهید و بیش از ۱۰۰ نفر هم زخمی شدند.

وی اظهار کرد: در ۳۰ تیر ۱۳۳۱ دولت مصدق با تفکر ضداستعماری شکل گرفت و جبهه استعمار، طی یک سال کار فرهنگی و ایجاد دوقطبی در ایران، فضایی برای کودتای علیه دولت مصدق را فراهم کرد و بعد از دستگیری مصدق، ملی شدن صنعت نفت، شکست خورد.

محسن عسکرزاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ۲۴ آذر ۱۳۸۷ فرمودند که روز ۱۶ آذر درواقع روز دانشجوی ضدسلطه است.

وی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی، مولود ۱۶ آذر ۱۳۳۲ هست، گفت: شهید بهشتی گفت که دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود.

جانشین بسیج دانشجویی استان کرمان تاکید کرد: در روز ۱۶ آذر باید درمورد لیست جنایات مستکبران حرف زد و بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷، عملیات پنجه عقاب آمریکایی‌ها به ایران در صحرای طبس، شکست خورد.

وی با اشاره به کودتای شکست خورده نوژه پس از عملیات پنجه عقاب، گفت: پس از شکست کودتای نوژه، به فرمان آمریکا، صدام حسین دستور حمله به ایران را صادر کرد و هواپیماهای آواکس آمریکایی برای عراق کار می‌کردند و در جنگ تحمیلی هشت ساله، ۲۱۳ هزار شهید، تقدیم انقلاب شد.

محسن عسکرزاده درخصوص جنایات آمریکا علیه جامعه علمی ایران، تصریح کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای با دستور آمریکا و مستکبران عالم انجام شد و شدیدترین تحریم‌های دارویی برای ایران وضع شد.

جانشین بسیج دانشجویی استان کرمان تاکید کرد: بزرگترین شعار مرگ بر آمریکا، کار کردن مسئولان برای مردم است و تفکر انقلابی دنبال اهتزار پرچم امام زمان (عج) در شیعه خانه امام زمان (عج) است.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =