معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف و جمع آوری بیش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق، از یک واحد صنفی در جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «جیرفت من» محمدعلی توکلی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: با توجه به دستور العمل های صادره برای مبارزه با کالای قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحدهای صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می شوند.

وی افزود: بازرسان این سازمان در گشت مشترکی که با حکم و حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت جنوب کرمان و نیروی انتظامی، انجام شد از یک واحد صنفی لوازم یدکی خودرو در جیرفت بیش از ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و جمع آوری شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: پرونده این واحد صنفی متخلف، جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

توکلی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و… می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =