خشم خود را چگونه کنترل کنیم؟؟؟

به گزارش سایت جیرفت من: راهکارهای زیادی برای کنترل خشم وجود دارد.

  1. ورزش و کنترل خشم: سطوح استرس به طور کلی با انجام تمرینات ورزشی کاهش می یابد. پیاده روی، یوگا، شنا جزو تعداد اندک ورزش هایی هستند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند. ورزش به عنوان بخشی از زرندگی روزانه، یک راه خوب برای خلاص شدن از التهاب و خشم است.
  2. خواب کافی: استراحت به طور منظم و اجتناب از الکل می تواند مانعی برای ابتلا به خشم باشد و احتمال اقدامات خلاف قبول را هنگام خشم و عصبانیت کاهش دهد.
  3. بحث و صحبت کردن در مورد احساسات با شخص دیگر، شما را در معرض دیدگاه های دیگر قرار داده و احتمال تصمیمات غیر منطقی هنگام خشم را کاهش می دهد.
  4. فکر کردن قبل از صحبت، در هنگام خشم مفید است. جمع آوری چند ثانیه ای افکار قبل از این که چیزی بگویید، اجازه هر گونه درگیری لفظی با دیگران را کاهش می دهد.
  5. به جای تمرکز بر روی آنچه موجب خشم شده، به راه حل های احتمالی و حل و فصل مسئله می توانید بیندیشید.

انتهای پیام۱۰۰۱* http://jiroftman.ir/?p=4871

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 20 =