با حضور معاون مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی جلسه هماهنگی و آگاهی بخشی دهیاران نسبت به طرح کالا برگ الکترونیکی برگزار شد.
روبخش بیگ‌زاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار جیرفت با اشاره به اهمیت عرضه و تقاضا شفاف کالاهای اساسی پر مصرف با قیمت مناسب گفت:دولت در راستای تسهیل خرید کالاهای اساسی پر مصرف و نیازهای روزانه،طرح کالابرگ الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است .

بیگ زاده در همین راستا گفت:امروز صبح با حضور سلیمانی معاون مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان جلسه هماهنگی و آگاهی بخشی دهیاران را برگزار کردیم .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار جیرفت افزود:برای اینکه طرح مذکور به نحو مطلوب عملیاتی شود:بخشداران را نیز به این جلسه دعوت کردیم و مقرر گردید ، بخشداران زیرساخت های اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی را در بخش های تابعه فراهم کنند و دهیاران روستاهای پر جمعیت نیز در جهت اجرای آن پیگیری لازم را داشته باشند.

وی در پایان افزود:در این طرح قرار است ده قلم کالای اساسی پر مصرف ازطریق کارت بانکی مختص به حساب یارانه ها به شهروندان ارائه شود و جامعه هدف یارانه بگیر از مزایای آن همانا خرید زودتر از موعد پرداخت یارانه ها بهره مند شوند.

توسط سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =