به گزارش «جیرفت من»: هریک از شهرستان‌های استان کرمان دارای ویژگی‌های خاص و منحصربفردی است که هر کدام از مدیران باید براساس این ظرفیت‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف تاریخی، طبیعی و فرهنگی تعریف کنند تا بتوان به بهترین شکل آن منطقه را به مردم و گردشگران معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی  کرمان، محمدعلی کدوری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه از ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی‌های این اداره‌کل در سطح استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های رفسنجان، کهنوج و بافت رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: این ارزیابی عملکرد در شش ماهه ابتدایی سال و براساس فعالیت‌های انجام شده در سامانه رصد، سرمایه‌گذاری بخش گردشگری، برگزاری جشنواره و تعامل با دست‌اندرکاران مرتبط با صنعت گردشگری بوده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی‌های این استان هر شش ماه یکبار انجام می‌شود و امیدواریم مسئولان هر شهرستان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و همچنین سرمایه‌گذاری کوشاتر عمل کنند.

او ادامه داد: در ارزیابی عملکرد باید از فرمانداران و مدیران مرتبط با صنعت گردشگری شهرستان‌های رفسنجان، کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب، جازموریان و بافت تشکر کرد چراکه سه حوزه بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را در اولویت برنامه خود قرار داده و اعتباراتی را نیز به این موضوع اختصاص می‌دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» در حالی نام اداره میراث فرهنگی شهرستان‌جیرفت در این لیست خالی است که یکی از کهن‌ترین تمدن ها بشری را میزبانی می کند و همچنین نقاط پرتعداد گردشگرپذیری دارد که هر ساله میزبان جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران هستند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =