به گزارش سرویس اجتماعی جیرفت من به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه در نشست فصلی ایران قوی ۵ با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه مسائل اساسی و مهم کشور با مشارکت مردم و انتخابات پیش رفته است، کاری که به عهده مردم بود و برخی از آنها مانند اصل نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: بعد از فتنه‌های سال گذشته و هجمه دشمن برای آسیب به نظام، این دوره انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است. تمام تلاش دشمنان بر این است که به بهانه‌های مختلف مشارکت مردمی را پایین بیاورد، پس باید همه کمک کنیم این خواسته دشمن محقق نشود.

استاندار کرمان، مهم‌ترین کار سیاسی دولت و نظام در سال جاری را انتخابات دانست و تصریح کرد: مجموعه وزارت کشور مامور به برگزاری انتخابات بر وفق قوانین و مقررات و با مشارکت حداکثری است، فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه باشد.

فداکار ادامه داد: قله کار ما باید مشارکت حداکثری مردم باشد، اینکه چه کسی رای بیاورد مناسبتی برای مجریان انتخابات ندارد. گروه‌های سیاسی دنبال علائق و نامزدهای خود هستند اما مجریان باید مرّ قانون را انجام دهند و انتخابات باید طبق مقررات و پرشور برگزار شود.

فداکار خاطرنشان کرد: لازم است که افراد موثر و گروه‌های مرجع وارد صحنه شده و انتخابات با ترغیب افراد و رقابت بالا برگزار شود.استاندار کرمان، همکاری مجریان انتخابات با دستگاه‌های نظارتی، فراهم‌سازی مقدمات کار اعم از دوره‌های آموزشی، بازبینی فرآیندهای کار و رصد دائمی فضا و مراقبت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: به گونه‌ای رفتار نکنیم که شائبه طرفداری از فرد و یا گروهی به وجود آید.

فداکار اضافه کرد: ضمن استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای انجام وظیفه انتخابات، باید از کارهایی که موجب تنش و حاشیه می‌شود، پرهیز کرد.شایان ذکر است، نشست فصلی ایران قوی ۵ با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور، مدیرکل انتخابات وزارت کشور، استاندار کرمان، معاونان سیاسی و توسعه مدیریت استاندار کرمان، فرمانداران و بخشداران سراسر استان برگزار شد.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =