به گزارش سرویس فرهنگی جیرفت من به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این محفل نورانی انس با قرآن کریم ویژه زندانیان رأی باز، با حضور ذوالعلی معاون دادستان و قاضی ناظر زندان، شریفی رئیس زندان جیرفت، تعدادی از مسئولین و کارکنان زندان و قاریان برجسته شهرستان و حضور پرشور بیش از ۸۰۰ نفر از زندانیان رأی باز برگزار و قاریان برجسته شهرستانی، آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کردند.

محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت با بیان اینکه هدف قانونگذار از مجازات زندان، اصلاح و تربیت افراد است گفت: تلاش می‌کنیم در راستای اهداف و سیاست‌های کلی قوه قضائیه و اجرای اولویت‌های سازمان زندان‌ها با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود، به بهترین نحو برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی و تربیتی را اجرا نماییم.

پیمان ذوالعلی معاون دادستان و قاضی ناظر زندان ضمن تشکر از حضور پرشور زندانیان رأی باز در این محفل نورانی، در خصوص تسهیلات قضایی زندانیان، گفت: زندانیان رأی باز که در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند و ضمن رعایت نظم و انضباط، مرتکب غیبت نگردند، در اعطای مرخصی و سایر تسهیلات قضایی به آنها کمک می‌کنیم.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس شهدا با عنوان «جلوه‌های ایثار و شهادت» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =