مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ۱۸ بهمن ماه مجمع عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «جیرفت من» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در این باره اظهارداشت: مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان طبق دستورالعمل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز چهارشنبه با دستور انتخاب هیئت مدیره برای مدت سه سال و هیئت بازرسی برای مدت یک‌سال بصورت الکترونیک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: می طلبد رسانه ها نسبت به کنترل پروفایل خود در سامانه خانه مطبوعات اقدام نمایند و از صحت ورود به آن آگاهی پیدا کنند تا در روز انتخابات با مشکل روبرو نشوند.

حسینی بیان کرد: کسانی که قصد کاندیداتوری در هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان را دارند نیاز است که پروفایل خود را کنترل کرده و نسبت به رفع نواقص آن اقدام نموده و حتما برگه عدم سوء پیشینه جدید از مراکز قضایی دریافت کرده و بارگذاری نمایند.

وی دستور کار مجمع عمومی را انتخاب هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات ذکر کرد و از همه ی خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست برای داشتن هیئت مدیره ای قدرتمند و پویا مشارکت حداکثری هم در بحث نامزدی در هیئت مدیره و هم در انتخابات داشته باشند.

حسینی با تاکید بر اینکه رسیدگی به اعتراضات نامزدهای انتخابات هیئت مدیره و بازرسان از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن تا روزیک شنبه ۱۵ بهمن ماه امکان پذیر است، افزود: امکان درخواست تغییر نقش نامزد ها (تبصره ۴ ماده ۲۱) از شنبه ۱۴ بهمن ماه لغایت دوشنبه ۱۶ بهمن ماه میسر است و همچنین اسامی نهایی نامزدها در روز ۱۷بهمن ماه و یک روز قبل از برگزاری انتخابات در سایت خانه مطبوعات منتشر خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام برای نامزدی هیئت مدیره و بازرسان از چهارشنبه ۴ بهمن ماه لغایت سه شنبه ۱۰ بهمن ماه سال جاری می باشد.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =