به گزارش خبرنگار جیرفت من به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا عبدیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۴۰ هزار و ۶۳۸ متر شبکه آبرسانی در بخش شهری و ۶ هزار ۴۴۰ متر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در بخش روستایی شهرستان کرمان به منظور ارائه خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکین توسعه یافت.

عبدیان در ادامه جلوگیری از هدررفت آب را از مهمترین برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: با هدف کاهش میزان هدررفت آب، یکی از اقداماتی که به صورت مداوم در دستور کار شرکت قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است.

وی افزود: در همین راستا، طی مدت زمان مذکور، ۲۱ هزار و ۷۲۳ متر بازسازی شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آبرسانی آب شرب در بخش شهری و ۱۷ هزار و ۱۷۹ متر از شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال در بخش روستایی شهرستان کرمان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در ادامه گفت: عملکرد توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال شهرستان کرمان در بخش شهری با رشد ۳۰ درصدی و بازسازی با رشد ۴۰ درصدی نسبت با مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده است.

عبدیان در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف آب، تنها راه برای عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی دانست و با بیان اینکه در روزهای پایانی سال با افزایش مصرف آب مواجه می‌شویم، از شهروندان خواست مصرف بهینه آب را در همه فصول سال را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =