به گزارش سایت جیرفت من: حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، تبریک ولادت امام زمان (عج) روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و ولادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان، گفت: به دوران غیبت امام زمان (عج) از دو منظر روشنایی و تاریکی می‌توان نگاه کرد و مطابق روایات، دوران غیبت، دوران نورانی و به شکوفایی و کمال رسیدن عقل، اخلاق و معنویت بشریت است که نهایت کمال در زمان حضور امام زمان (عج) محقق می‌شود و زمینه تحقق آن در زمان غیبت، اتفاق می‌افتد.

امام جمعه جیرفت افزود: روز و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور تبریک می‌گویم و امنیت کنونی کشور به برکت تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است که بواسطه اشراف اطلاعاتی و شایستگی آنهاست.

خطیب نمازجمعه جیرفت بیان کرد: جوانان ایرانی در زمینه‌های پزشکی، صنایع مهندسی و … در سایه تحریم، توانستند با علم و تعهد، خدمات ارزنده‌ای به مردم ایران و جهان ارائه بدهند و جوان، پرکاربردترین واژه‌ بیانیه گام دوم انقلاب است و جوانان باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرند زیرا رهبری توجه خاصی به جوانان دارند.

وی با بیان اینکه در حال جنگ اقتصادی هستیم و متاسفانه برخی از مسئولان، باور جنگ اقتصادی را ندارند، بیان کرد: آمریکا با برنامه‌های اوایل مهر امسال برای از پای درآوردن نظام، برنامه‌ریزی کرده بود ولی با عنایت خدا، توجهات امام زمان (عج)، رهنمودهای رهبری (مدظله العالی) و اقدامات مردم، نقشه آنها، نقش بر آب شد و الان با تمام توان، با جنگ اقتصادی وارد عمل شدند.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: تلاطم‌های ارزی اخیر، برنامه حساب شده دشمن، با هدف بهم ریختن اوضاع مملکت و مأیوس کردن مردم از ارزش‌ها است، پس همه مسئولان باید سیاست‌هایی که باعث گران شدن ارز می‌شود، را حذف کنند.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: ملت بابصیرت ایران در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن امسال، پاسخ دشمن را دادند و دشمن درصدد انتقام گرفتن از زنان و دختران این جامعه است زیرا دختران این کشور با او همراهی نکردند.

وی تصریح کرد: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم که مسمومیت‌های اخیر در مدارس را با جدیت بررسی کنند و ضمن محاکمه عاملان آن در محاکم قضایی، آنها را به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام میثم تارم ضمن اعلام لزوم نظارت کامل مسئولان بر بازار در ایام پایانی سال، گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم پل سرجاز را با سرعت بیشتری کار کنند تا زودتر به بهره‌برداری برسد و مسئولان مربوطه نسبت به انتخابات اصناف، نظارت کامل داشته باشند تا حقی ضایع نشود و برخی نسبت به انتخابات صنف املاک اعتراض دارند.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 18 =