منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دستاوردهای زیادی که در عرصه بین الملل داشت، باعث ارتقای همبستگی در بین گروه های مختلف مردم در داخل کشور نیز شد.

به گزارش خبرنگار «جیرفت من» بهنام سعیدی در گفتگو با ایرنا تصریح کرد: اهمیت این عملیات از این نظر بود که جمهوری اسلامی در برابر این غده سرطانی- رژیم منحوس صهیونیستی- پس از نقض حقوق بین‌الملل، کنوانسیون‌های وین و تعرض به خاک جمهوری اسلامی‌ بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، دفاع مشروع را دارا بود و به هیج وجه برای نظام جمهوری اسلامی تعرض به خاک سرزمین خود قابل‌ تحمل نبوده و نیست.

وی بیان کرد: حرکت مذبوحانه این رژیم پلید صهیونیستی باید پاسخ مستقیم می‌گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از تنبیه متجاوز نام بردند و تاکید معظم له بر این بود که که این تنبیه باید انجام شود که وعده صادق محقق شد.

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف دیگر این عملیات مهم، در بعد داخلی توجه جمهوری اسلامی به خواسته مردم، همان انتقام سخت بود، زیرا بعد از انجام عملیات، خوشحالی اقشار مختلف مردم و تجمع های مردمی در سراسر کشور مبین این اقدام به‌موقع و شجاعانه تنبیهی بود.

وی ادامه داد: اما در بعد خارجی نیز ایران و جبهه مقاومت که سال‌ها با معماری و مجاهدت های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی این هیمنه پوشالی را در منطقه برهم زدند همچنان همانند ستون ثبات و امنیت در منطقه هستند و نقش بی بدیلی در این حوزه دارند.

سعیدی خاطرنشان کرد: در این عملیات مهم در سایر کشورها هم مردم به خیابان‌ها آمدند و خوشحالی خود از حمله ایران به رژیم صهیونیستی را بروز دادند تا باعث ایجاد همدلی مردمی سایر کشورها برای محو این رژیم منحوس باشد.

به گزارش جیرفت من، جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت، حمله غیرقانونی و مجرمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، در ساعات ابتدایی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، با شلیک گسترده ده ها موشک و پهپاد، زیرساخت های مختلف امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را منهدم ساخت.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =