به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «جیرفت من» حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گرامیداشت لیالی قدر، تسلیت شهادت امام علی (ع) و توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: هر چیزی در دنیا، زینتی دارد و زینت زندگی خوب در دنیا، قناعت، ترک حسد و کینه و همنشینی با اهل خیر و صالح است.

امام جمعه جیرفت افزود: امام حسن مجتبی (ع) از نظر بخشش و حلم، الگو و سرمشق هستند و در روایات آمده که شیعه واقعی کسی است که از امام علی (ع) و اهل بیت (ع) تبعیت کند.

خطیب نمازجمعه جیرفت ضمن گرامیداشت یاد شهید آوینی، بیان کرد: شهید آوینی سرمشقی برای هنرمندان است و تاثیرگذاری قلم آوینی، بخاطر ولایت پذیر بود.

وی با اشاره به اهمیت شب‌های قدر، عنوان کرد: لیالی قدر، شب‌هایی استثنایی هستند که از الان باید خودمان را آماده کرده و بهترین عمل در شب قدر، مذاکره معارف دین است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: در این ایام، کمیته امداد کمک‌های مردمی را برای افطاری دادن به نیازمندان و ستاد دیه، کمک خیرین را برای آزادی زندانیان جمع آوری می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم با اشاره به ضرورت روز جهانی قدس، گفت: جمعه آینده راهپیمایی باشکوه روز قدس هست که لازم است، برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس از الان انجام شود.

انتهای خبر/ فاریابی

توسط admin960

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 5 =