به گزارش خبرنگار «جیرفت من» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از عملیات اجرایی حفر چاله به منظور کاشت نهال‌های تولید شده در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در جنوب کرمان خبر داد.

قاسم رحیمی نیا با بیان اینکه تا کنون در راستای اجرای این طرح بیش از ۳ میلیون اصله نهال در نهالستان های جنوب کرمان تولید شده است افزود: طبق برنامه زمانبندی شده به منظور اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت هم اکنون ۲ میلیون و ۵٠٠ هزار اصله نهال آماده انتقال به عرصه می باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به شروع فاز دوم اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بیان داشت: در این راستا در شهرستانهای جیرفت، کهنوج و فاریاب ۳٠٠ هکتار چاله حفر و ۳٠٠ هکتار دیگر در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۲ هزار هکتار عرصه جهت اجرای این طرح مردمی در منطقه شناسایی شده است بر ضرورت همکاری همه دستگاه های مسئول در امر ” طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت” تاکید کرد.

قاسم رحیمی نیا در پایان به منظور تسریع در روند اجرای این طرح مردمی خواستار مشارکت و همکاری خیرین، معادن و دستگاههای اجرایی که در این راستا تفاهمنامه همکاری با اداره کل دارند، شد.

انتهای خبر/

توسط ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *